Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Hellu!


Gerlinde

Aanbevolen berichten

Wat een geweldig forum is dit, ik ben de hele avond al aan het lezen en op linkjes aan het klikken. Ik heb mezelf ook maar aangemeld, om heel veel te kunnen leren van jullie en hopelijk later ook wat wijsheden te kunnen delen

 

Tuinieren vond ik altijd al leuk, twee jaar geleden begon ik met zelf groenten kweken. Althans, een poging tot want tijdens onze verhuizing verpieterde mijn gehele tuintje door gebrek aan tijd en water. Het jaar erop weer een nieuwe poging gedaan (en best hard gefaald, maar veel geleerd!) en nu een zeer serieuze poging in een grote en twee kleine moestuinbakken en een zestal speciekuipen.

 

DSCF0001.JPG

 

DSCF0002.JPG

 

DSCF0045.JPG

 

DSCF5153.JPG

 

Hier ligt superzware zeeuwse klei, dat is wel lastig. Het is nogal arme grond dus dit jaar heb ik dagenlang met kruiwagens en zakken potgrond moeten sjouwen. Maar dat geeft niet, ik vind het superleuk. Ik heb nu o.a. pompoen, pronkboon, courgette, doperwt, aardbei, tomaat, komkommer, boerenkool en wat kruiden staan in mijn zelfgeknutselde kasje.

 

Verder groeien er in de tuin aardbeien, vijf soorten bessen, twee appelbomen, een peer, kersen en een pruimenboom. Waarvan eentje inmiddels met bloempjes dus wellicht dit jaar de eerste eigen appels.

 

Ik woon in klein dorpje in Zeeland met mijn liefje, we hebben twee kindjes van 1 en 3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal!

 

Het huisje is ons tuinhuis, maar dat is inderdaad, mits niet ingenomen door de spullen van manlief, een heerlijke plek. Zit daar liever dan in ons echte huis, haha.

 

Peet, jawel hoor. Zellufgemaakt ook nog. Nu hopen dat ze groot genoeg zijn, maar de bakken zijn ook verrijdbaar naar onder mijn afdakje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...