Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Kruiden gezocht


Aanbevolen berichten

hallo iedereen ik zoek de volgende kruiden het liefst in of in de buurt van assen want daar woon ik

eventueel kan ik ruilen met appelmunt stekjes

hier onder de soorten die ik nog zoek

ananas munt

gember munt

chocolade munt

aardbeien munt

bananen munt

tijm

rozemarijn

koriander

alvast bedankt groetjes ThomMo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Thommo,

 

Als je naar de Moestuinforumdag zou kunnen komen (erg leuk!) en je plaatst dit wenslijstje in het topic daarover, dan ben ik vrij zeker dat je bijna alles uit dit lijstje kunt ruilen (of zelfs wel krijgt van iemand). Die dag is voor alle leden van dit forum die willen, dus ook jij bent er welkom. Zelhem is niet eens enorm ver van Assen.

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

alvast heel erg bedankt iedereen

wanneer is die dag dan als dat al volgende week is dan kan ik denk ik niet want ik

ben nog maar 14 dus kan niet zomaar van alles plannen maar ik hoop dat ik er heen kan

voor alvast als ik wel kan kan komen heel erg bedankt al ik kan komen wat wil je dan terug jane doe ? alvast bedankt

 

groetten ThomMo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag het je ouders, laat ze gerust meelezen en schrijven wat jullie willen. Is ook een gezellig uitje voor je ouders.

Hier zijn wat links over de moestuinforumdag mtfd:

nazomerse-mtfd-zondag-28-sept-wie-brengt-wat-mee-t14860.html

nazomerse-mtfd-zondag-28-sept-wie-brengt-wat-mee-t14860.html

moestuinforum-dag-f73.html

Ik hoef er niet wat voor terug, geef ze een mooie plaats en gebruik de muntsoorten voor thee, koken en toetjes. Mogen ze woekeren of wil je ze op een plek houden? Hier staan ze in kuipen, anders gaan ze in de hele tuin aan de wandel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och wat leuk! Zou ik van iemand een stekje (of bloemetjes voor de zaadjes?) van de ananas en aardbeien munt kunnen krijgen ? Mijn ananas heeft een klein beetje last van meeldauw maar ik heb er nog niets van kunnen gebruiken omdat het direct na aanschaf er in zat

 

Portokosten betaal ik uiteraard !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...