Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Groeten uit Achtmaal, NB


AshaiRey

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

 

Bij het aanmelden heb ik verzuimd om mezelf voor te stellen dus bij deze wil ik het gebrek inhalen.

Mijn vrouw en ik houden veel van tuinieren, logisch anders zouden we niet op dit forum terecht gekomen zijn.

Wij vinden dat een tuin best wel wat mag opbrengen en daar we allebei snoepers zijn gaat onze voorkeur naar allerlei soorten fruit. Zo langszaamaan maken de (bloemen)vaste planten plaats voor bessen struiken en fruitbomen. We proberen ons te beperken tot fruit dat niet zo gangbaar is of gewoonweg duur is in de winkel. Ook proberen we oogstperiodes te spreiden zodat je het grootste deel van het jaar van fruit kan genieten. Ik ga hier niet alles opsommen wat er staat maar ik denk dan bijvoorbeeld aan blauwe bessen of vijgen. Of wat dacht je van platte perzikken, platte nectarines of nashiperen, jummie! We zijn dan ook altijd op zoek naar aparte fruitsoorten of varieteiten. Stekjes of occuleer materiaal om een extra varieteit op een boom te krijgen zijn dan ook altijd welkom. In ons kasje kweken we allerlei soorten meloen en als die aan het einde lopen gaat het snoeihout erin als stek materiaal. Het meeste gaat gewoon weer weg om een ander een plezier te doen of wordt geruild. Volop te doen dus en volop genieten.

 

Groet,

Bram

http://zoelen.net

Groetjes,

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...