Schilder Geplaatst: 21 januari 2012 Geplaatst: 21 januari 2012 Afgelopen zomer zijn de meloenen weer mislukt, ondanks de pot ingepakt met bubbelfolie ( voor isolatie wortels ), dit jaar met kachel in de kas, en als het te warm wordt, gaan deze naar buiten, met een geisoleerde pot. Ik ga der voor, Schilder Quote Liever niet dan wel schoffelen
Margie Geplaatst: 22 januari 2012 Geplaatst: 22 januari 2012 Zit met veel interesse deze topic te volgen.Ik heb al 2 jaar watermeloenen gezaaid en geplant,maar er komen wel meloenen iets groter als een knikker,maar daarna gebeurt er niets meer.De galia meloen deed het vorig jaar totaal niet ,maar het jaar daar voor had ik er wel 20. Quote
Tjitske Geplaatst: 26 januari 2012 Geplaatst: 26 januari 2012 mijn galia was vorig jaar afgestorven door mijn schuld maar mijn watermeloen was groot geworden en heerlijk van smaak. dit jaar wil ik er meer van. weet alleen niet meer wanneer ik ben begonnen met zaaien. heb veel mest door de grond gedaan vorig jaar. Quote
Tjitske Geplaatst: 3 februari 2012 Geplaatst: 3 februari 2012 ik heb veel al gezaaid. onder andere meloen. meer een experiment dan wijsheid. net als de tomaten. aubergine moet nog. maar zit te twijfelen of ik die wel wil. denk gewoon voor de mooiheid. pepers en paprika ook. dat ging heel goed vorig jaar. met veel dingen moet ik nog helaas wachten. alhoewel heb ook bloemen gezaaid ging zo langzaam vorig jaar. Quote
Dennis29 Geplaatst: 3 februari 2012 Geplaatst: 3 februari 2012 Lijkt me ook leuk om watermeloen te telen, alleen wordt alle ruimte in de kas al gebruikt. Misschien kan ik ze tussen de tomaten/pepers laten kruipen? De tomaten groeien toch hoog dus op de grond genoeg ruimte. Quote
Eva Geplaatst: 4 februari 2012 Geplaatst: 4 februari 2012 dat heb ik vorig jaar ook geprobeerd Dennis...een totaal fiasco! ik hoop dat het jou wel lukt! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.