Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Potmaat watermeloen

rommert

Aanbevolen berichten

aha we dachten dat je je afvroeg of hij in de pot kon blijven staan voor altijd,

geen idee hoor of je plantje groot of niet is voor zijn leeftijd, dat maakt toch ook niet veel uit sommige plantjes groeien harder

dan andere ligt ook aan soort.

waneer je hem warmer zet gaat hij ook sneller groeien.

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer heb je hem gezaaid? Let erop dat je plantje over niet al te lange tijd een flinke groeispurt gaat krijgen en flink groter gaat worden. Dat kan heel snel gaan. Ik zou het plantje, als hij dadelijk groter wordt in ieder geval ompotten en over een paar weekjes in de tuin uitplanten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok. want ik heb hem nu in de broeibak staan.

Wanneer heb je hem gezaaid? Let erop dat je plantje over niet al te lange tijd een flinke groeispurt gaat krijgen en flink groter gaat worden. Dat kan heel snel gaan. Ik zou het plantje, als hij dadelijk groter wordt in ieder geval ompotten en over een paar weekjes in de tuin uitplanten.

Ik heb hem te vroeg gezaaid, half maart omdat ik anders bang was dat het ging mislukken. Geld die groeispurt voor alle komkommerachtigen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

geld die groeispurt voor alle komkommerachtigen?

Rommert,

Je watermeloen gaat goed zo, maar nooit in de koude grond zetten, doe em overpotten in een grotere pot, en pak de pot in met bubbeltjes-folie zodat de wortels op temperatuur blijven s`nachts.

Doe je dit niet, dan zal je watermeloen niet volgroeien, het stopt dan bij iets groter dan een sinasappel, of je moet een verwarmde kas hebben voor s`nachts?

Liever niet dan wel schoffelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

kwam er net achter dat een paprika plantje eigenlijk een watermeloen plantje is. ze lijken best wel op elkaar tot ze het derde blaadje maken.

Heb je daar een foto van?

Mijn paprika versus watermeloen lijken in de verste verste niet op elkaar, zelfs een blinde ziet het verschil

Paprika heeft puntige kiemblaadjes, watermeloen ronde, en de rest is hemelsgroot verschil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...