geedee Geplaatst: 5 september 2014 Geplaatst: 5 september 2014 (aangepast) Ik heb nog een hele stapel planten emmers over. (formaat rozen-emmer). Wie wil er een aantal overnemen( 0,25 cent /stuk) en komt ook naar de MTFD 28 sept. ?? 6 september 2014 aangepast door Gast Quote
appelvrouw Geplaatst: 6 september 2014 Geplaatst: 6 september 2014 Ik zou er wel 10 willen gé. Kan je die op de een of andere manier voor mij bewaren? Dan kom ik ze van de winter wel bij je halen(breng ik meteen boerenkoolzaad Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Salamandertje Geplaatst: 6 september 2014 Geplaatst: 6 september 2014 Ik wil er wel 10 graag! Quote Bzzzz...
henkg Geplaatst: 6 september 2014 Geplaatst: 6 september 2014 Ik heb de inhoud even uitgerekend. O.b.v. binnenmaten 25 cm hoog, 16 onder, 20 boven: 5,11 liter. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
geedee Geplaatst: 6 september 2014 Auteur Geplaatst: 6 september 2014 Handig Henk Salamandertje ik neem er 10 voor jou mee Had ik jou trouwens nog laten weten hoe het met jouw Artisjok imperial star is gegaan(had ik toch van jou he?)?? Ik heb er al 3 bloembodems van op en er zitten nu nog 2 kleintjes aan. Hij heeft trouwens niet van die vervelende stekels, welke die supergrote van mij wél helaas heeft. Quote
geedee Geplaatst: 6 september 2014 Auteur Geplaatst: 6 september 2014 (aangepast) 12 september 2014 aangepast door Gast Quote
Salamandertje Geplaatst: 11 september 2014 Geplaatst: 11 september 2014 Handig Henk Salamandertje ik neem er 10 voor jou mee Had ik jou trouwens nog laten weten hoe het met jouw Artisjok imperial star is gegaan(had ik toch van jou he?)?? Ik heb er al 3 bloembodems van op en er zitten nu nog 2 kleintjes aan. Hij heeft trouwens niet van die vervelende stekels, welke die supergrote van mij wél helaas heeft. Fijn! Ja die had je van mij . Wat leuk om te horen dat hij t goed doet. Zonder stekels is altijd fijn. Smaken ze ook anders of dat niet? Best goede opbrengst voor zo'n jonge plant. Quote Bzzzz...
geedee Geplaatst: 12 september 2014 Auteur Geplaatst: 12 september 2014 Smaken prima, Salamandertje, net zoals mét stekels Nog iemand deze:? Ik heb nog een hele stapel planten emmers over. (formaat rozen-emmer). Wie wil er een aantal overnemen( 0,25 cent /stuk) en komt ook naar de MTFD 28 sept. ?? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.