Sandra Posted September 13, 2014 Posted September 13, 2014 Op dit moment heb ik niks te ruilen, Wel een wensenlijstje voor mijn „ kippentuin in aanleg” . Met de kruiden/ planten kan ik namelijk op natuurlijke wijze aan ongedierte bestrijding doen of vitamines gegeven. Bergamot plantCitroen Melisse Echinacea plantDuizendbladRozemarijnNasturium ( waterkers)Basilicum soorten Goudsbloem/ calendula SalieOreganoMarjoleinTijmsoorten Voor de rest ben ik op zoek naar een voedseldroger ( als iemand hem niet gebruikt houdt ik me aanbevolen) en weck artikelen.. Quote groetjes Sandra
geedee Posted September 13, 2014 Posted September 13, 2014 Plantjes: Citroen melisse en rozemarijn(= 2 jaar oud) heb ik voor jeZaden: Salie en Goudsbloem heb ik ook voor je Quote
Sandra Posted September 13, 2014 Author Posted September 13, 2014 Oh super Geedee dat is geweldig! Quote groetjes Sandra
Ciska Posted September 15, 2014 Posted September 15, 2014 Ik heb wel zaadjes van "gewone" basilicum voor je Quote
Sandra Posted September 22, 2014 Author Posted September 22, 2014 Dames ik kan helaas niet komen. Mijn werkgever heeft me ingedeeld om volgend weekend toch te werken.... Quote groetjes Sandra
Jorieke123 Posted September 22, 2014 Posted September 22, 2014 Jammer Sandra! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Sandra Posted September 22, 2014 Author Posted September 22, 2014 Ja ik had me ee zo op verheugd maar blijkbaar zelf ook niet goed opgelet, want dit rooster is in juni uitgegeven en ik had vrij staan maar blijkbaar hebben ze net de laatste dag kennelijk er wel ingezet..en heb ik er over heen gelezen, heb net geprobeerd vrij te krijgen maar geen succes.... Quote groetjes Sandra
Recommended Posts