Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Hallo allemaal


Tuintjeinmijnhart

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Mijn naam is Saskia en hoewel ik vorig jaar al een klein moestuintje had, ben ik dit jaar van plan om het nog iets groter aan te pakken

Hoewel ik veel van mijn opa heb geleerd omdat hij atijd boer is geweest en daarnaast een vrij grote moestuin had, ben ik op dit forum om wat meer kennis en inspiratie op te doen.

Een andere hobby van mij is film/ fotografie en ik ben dan ook van plan om een project te starten waarbij ik fotografie en moestuin combineer!

Vind het erg leuk dat ik dit forum gevonden heb!

Saskia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom en wij zijn gek op foto's. Van de moestuin maar, ook van de insecten en ga zo maar even door.

 

zie b.v.: insecten-foto-s-en-verhalen-t5261.html en Edit : het moest deze zijn i.p.v. 2x de-zelf-de link de-foto-hobby-tjes-t1106.html.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel allemaal!

 

Welkom op het forum!

 

En om te oefenen met je combi van moes en foto kun je bijvoorbeeld hier een blog beginnen om ons op de hoogte te houden van waar je mee bezig bent.

blog/

 

Tof dat deze website ook een blog-functie heeft; wist ik niet! Heb toevallig laatst op deze website al een goedkope domeinnaam geregistreerd en ben nu van plan om echt mijn eigen website te gaan bouwen en daar dingen te posten (staat op dit moment nog volledig in de steigers hoor).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel allemaal!

 

Welkom op het forum!

 

En om te oefenen met je combi van moes en foto kun je bijvoorbeeld hier een blog beginnen om ons op de hoogte te houden van waar je mee bezig bent.

blog/

 

Tof dat deze website ook een blog-functie heeft; wist ik niet! Heb toevallig laatst op deze website al een goedkope domeinnaam geregistreerd en ben nu van plan om echt mijn eigen website te gaan bouwen en daar dingen te posten (staat op dit moment nog volledig in de steigers hoor).

 

Dan kan je mooi hier alvast beginnen terwijl je website nog in de steigers staat. Kan je de boel later mooi copiëren naar je site.

In je onderschrift kan je trouwens dan ook een link geven naar je site.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...