Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Bor stelt zich kort voor.


Gast Bor

Aanbevolen berichten

Hallo, mezelf ook maar even netjes voorstellen .

 

Sinds een tijdje lees ik mee als gast, met enige regelmaat kom ik hier om informatie te zoeken. De eerste indruk is dat het gezellig forum is, met voldoende activiteit en nuttige informatie.

Dus daarom deze week heb ik een account aangemaakt en hoop zo nu en dan ook wat bij te dragen.

 

Sinds een aantal jaar tuinier ik op m2, vooral radijsjes, tomatenstruikjes, aardbeien en kruiden. Maar nu is het grote werk begonnen, sinds November 2014 heb ik een volkstuintje weten te bemachtigen . De bedoeling is dat het een combinatie wordt van vlindertuin en kindermoestuin. De eerste start van de vlindertuin is al gemaakt en daar ga ik dit jaar mee verder. De kindermoestuin staat pas in 2016 op de planning.

De tuin is 9 bij 11 vanuit het zuiden is het helemaal open en vanuit het noorden wordt de tuin beschut daar een geluidswal, de bodem bestaat uit klei.

 

Ik kijk al uit naar het aankomende tuinierseizoen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjullie, ik ga nog even uitvogelen hoe dat hier gaat met de foto's.

 

@geertlaurant: De tomaten houd ik in potten, deze staan lekker beschut vlak tegen een muur die ook wordt opgewarmd door de zon. Als er heel veel regen wordt voorspelt of wind, dan zet ik deze vaak even onder het afdak.

Dit jaar zal ik nog geen tomaten gaan proberen in de moestuin, maar in mijn achtertuin komen er dit jaar zeker weer een paar struikjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...