Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Suus, heb je al een idee welke tomaten er 'overblijven'? Dan kan ik nu alvast even kijken of dat uitkomt in de planning of dat ze beter naar de zaailingentafel kunnen gaan.

Oh jij wilde de lage tomaatjes, toch? Ik kan wel Mano en dulcia ritselen iig, moet even kijken hoeveel daarvan precies.

1 is wel genoeg hoor! Bij voorkeur de gele Dulcia. Dan heb ik totaal vier verschillende tomatenplantjes, kan ik eens proeven dit jaar wat ik volgend jaar uitgebreider ga aanpakken. Moet wel op mijn beschikbare ruimte letten hier.

(grappig, volgens mij heb ik nog zitten twijfelen over die tomaat toen ik bij Diana's MM zaden ging bestellen)

Geplaatst:
Angela: wellicht niet dát bord, maar ik kan wel wat fröbelen met de achterkant van een posterlijst. Komt goed Heb jij nog een plekje voor mij in de auto, denk je?

Jasmin, ik ga aan de knip voor je. Ik kan je sowieso wel een gewortelde rode kruisbes geven. Witte bes ook, maar helaas geen namen.

Balkontuinder: eh... nog niet. Ik moet even de balans opmaken. Maar ik vermoed Dulcia en Turks muts, bing cherry ook wel denk ik. Rest = ? Ik wil geen dingen beloven aan mensen en dan vervolgens net tekort komen

Cool!

Geplaatst:

Morgenochtend ben ik vrij, dus dan wordt de grote klaarzet-label-inpak ochtend. Alle verzoekjes, wijzigingen, op- of aanmerkingen dan ook graag vanavond nog indienen. Als er iets niet klopt aan de lijst in de openingspost graag even een seintje

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Hoi Suus, geheel last minute en een beetje te laat... Heb je toevallig nog een paar zaadjes bladkool red russian? Alst niet meer lukt, niet erg hoor!

Geplaatst:

Kim, daar heb ik nog wel een paar zaadjes van ja. Leg ze voor je klaar

Nasuada, chocola is misschien niet zo'n goed idee Ik wil wel wat gemixte gladiolen om de tuin wat op te leuken, als je die nog hebt.

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...