Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Compost voor in de MM


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Wat is een beetje een goeie compost om in de MM te mengen?

 

Ik heb zelf nog niks aan compost (ben wel bezig) Maar voor nu zal ik zakken moeten halen uit de tuincentra.

 

Waar moet ik op letten volgens jullie?

Zonder bijen geen leven..........!!! Groeten uit Friesland..!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

21. maart hebben meeste gemeentes gratis compostdag, daar haal ik die van mij vandaan, want 7,50 per zak is best veel (en in mijn kleine SQF tuin heb ik minimaal 10 zakken nodig). Misschien niet een super kwaliteit, maar planten kunnen niet praten en groeien goed, dus lijkt me prima

Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)

Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is 1x per jaar een middag gratis compost op te halen. ( op = op )

 

Alleen jammer dat ze dat op werkdagen/uren doen waardoor je als werkend persoon altijd naast de pot piest.

 

Ik heb flauw idee hoeveel compost ik in mijn bakken moet doen. Eerst maar 1 zak per bak kijken hoe dat gaat.

Zonder bijen geen leven..........!!! Groeten uit Friesland..!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel eens compost van d gemeente gehad alleen maar takken en rotzooi erin bv plastic en kreeg bij nat weer veel paddestoelen.

Gebruik nu de compost van MM bakken en die bevallen me prima.

Ik ben nog op zoek naar een kweker in Drenthe die bood een bigbag compost voor 3 tientjes aan maarja nog niet kunnen vinden.

Mijn blog:Op facebook moestuin op z'n santings.

Als je nooit de vreugde ervaren hebt meer te bereiken dan je je kon voorstellen, leg dan een tuin aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...