Deborah Geplaatst: 28 februari 2015 Geplaatst: 28 februari 2015 https://www.karwei.nl/kweekkastje Vandaag bij de klusdag van Karwei geweest. Ze hadden voor ons de materialen al op maat gezaagd, dus alleen een kwestie van boren en schroeven. Er ging denk ik zo'n 30 liter potgrond in. Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Piroska Geplaatst: 28 februari 2015 Geplaatst: 28 februari 2015 Wat mooi! en handig dat hengsel ivm verplaatsen. Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Deborah Geplaatst: 28 februari 2015 Auteur Geplaatst: 28 februari 2015 Zie genoemde link voor bouwbeschrijving Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
kathy78 Geplaatst: 28 februari 2015 Geplaatst: 28 februari 2015 Ik vond het een leuk idee en heb het opgeslagen voor later. Houd niet van geimpregneerd hout.Keer maken van douglas hout. Quote
gerritr1955 Geplaatst: 28 februari 2015 Geplaatst: 28 februari 2015 (aangepast) Wat mooi! en handig dat hengsel ivm verplaatsen. 30 Liter potgrond zet je toch ergens neer en daar blijft het dan staan.Daar ga je toch niet mee aan de wandel. Ik zie het nut van dat handvat niet zo,tenzij je het gebruikt om planten aan op te binden. 28 februari 2015 aangepast door Gast Quote Hortus est amicus meus.
jojet Geplaatst: 28 februari 2015 Geplaatst: 28 februari 2015 Wat mooi! en handig dat hengsel ivm verplaatsen. 30 Liter potgrond zet je toch ergens neer en daar blijft het dan staan.Daar ga je toch niet mee aan de wandel. Ik zie het nut van dat handvat niet zo,tenzij je het gebruikt op planten aan op te binden.Misschien heeft het hadvat geen draag functie maar het geeft wel een mooi smoeltje aan het geheel Quote Doe wat je zegt, dan lieg je niet
Gast Geplaatst: 28 februari 2015 Geplaatst: 28 februari 2015 HoiOok wij mijn man dochter en ik zijn bij de karwei geweest om een bakje te maken hier de foto's ervan ik kreeg er een zakje basilicum bij die ga ik er denk ik maar in zaaien met wat Thijm en bieslook. Quote
Deborah Geplaatst: 28 februari 2015 Auteur Geplaatst: 28 februari 2015 Ik kreeg er bieslookzaad bij. Ik denk dat we van de AH moestuinpotjes de kruiden erin gaan doen t.z.t. Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
doro68 Geplaatst: 12 maart 2015 Geplaatst: 12 maart 2015 Wij hebben hem hier ook gemaakt, maar dan wieletjes eronder gezet, zodat hij geen sta-in-de-weg wordt. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.