widdy Geplaatst: 4 maart 2015 Geplaatst: 4 maart 2015 Hoi allen, Ik ben druk aan het plannen voor de moestuinbak voor de komende maanden en kom vast te zitten met de selder. Weet iemand me te zeggen hoeveel ik er kan planten in één vak? Als ik denk aan de grootte van een selder denk ik 1 à 4, maar daar zit uiteraard nog een groot verschil op... Quote
Jenneke Geplaatst: 4 maart 2015 Geplaatst: 4 maart 2015 Hangt een beetje af van hoe groot je vakken zijn. Mijn vakken zijn 30x30 cm.En wat voor selder bedoel je, knol, bleek of blad?Knolselderij zou ik hooguit 2 doen, bleekselderij 3 en bladselderij zou ik denk ik een stuk of 16 doen. Quote
widdy Geplaatst: 4 maart 2015 Auteur Geplaatst: 4 maart 2015 ik neem een bak met vakken van 30, en bedoelde bleekselder. Bedankt alleszins! Quote
Estemy Geplaatst: 9 maart 2015 Geplaatst: 9 maart 2015 Had vorige seizoen 3x knolselderij en ook 3x selderij geplant in mijn vakken (ze zijn rond 38cmx39cm). Lukte prima, eigenlijk denk ik dat ook 4x selderij kan.Ik heb in een "speciale" vakje 2x knolselderij en 1x selderij samen geplant, dat lukte ook goed. Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.