Jorieke123 Geplaatst: 11 maart 2015 Geplaatst: 11 maart 2015 We telen niet al teveel aardappels, aangezien we bakken en kisten vol krijgen voor de varkens. Daar zit ook altijd wel wat lekker voor ons bij Maar omdat ik daar niet altijd van uit kan gaan, heb ik toch een zakje met poters gekocht. Nu ik ze allemaal netjes in het licht heb liggen, om mooie spruiten te krijgen, zijn het er toch wel aardig wat... Ik kan er dus best een aantal missen, als iemand hier in de buurt nog op zoek was naar wat pootaardappels. Het zijn dus Texla aardappels. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 11 maart 2015 Auteur Geplaatst: 11 maart 2015 Ik woon in Zelhem. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
angela († maart 2025) Geplaatst: 12 maart 2015 Geplaatst: 12 maart 2015 Waarom plaats je ze niet op je MTFD ruillijst? Quote
Jane Doe Geplaatst: 12 maart 2015 Geplaatst: 12 maart 2015 Ik heb wel interesse, als het goed is gaat Loraine naar de opendag van Berijl is er dan wat te regelen? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 12 maart 2015 Auteur Geplaatst: 12 maart 2015 Angela: ik poot mijn aardappels eerder... maar als iemand ze zo laat wil poten dan kan dat hoor Jane: we zijn die dag vrij druk, maar even wat aardappels meegeven aan Loraine kan natuurlijk wel. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jane Doe Geplaatst: 12 maart 2015 Geplaatst: 12 maart 2015 Zal overleggen met Loraine, moet nog vragen Quote
Jane Doe Geplaatst: 14 maart 2015 Geplaatst: 14 maart 2015 Jorieke is het mogelijk dat Loraine de aardappels vanaf Berijl meeneemt? Loraine en aanhang redden het niet de aardappels bij jou af te halen. Wat wil je voor de aardappels graag hebben? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 14 maart 2015 Auteur Geplaatst: 14 maart 2015 Ik zie Berijl voor die tijd niet, dus kan de aardappels niet bij haar krijgen. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.