rommert Geplaatst: 12 mei 2011 Share Geplaatst: 12 mei 2011 hallo ik heb in maart bramen geplant.maar nu zijn de bladeren gedroogd en eraf gevallenbeginnen ze over een tijdje weer te groeien of zijn ze echt dood? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 12 mei 2011 Share Geplaatst: 12 mei 2011 Dat hoort niet, maar braam is wel sterk, ik zou ze water blijven geven in de hoop dat ze straks weer gewoon uitlopen. Quote Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
rommert Geplaatst: 12 mei 2011 Auteur Share Geplaatst: 12 mei 2011 als ik ze goed water geef kunnen ze daar wel een paar dagen mee.want het water blijft ook wel staan.heb gister een gat van een spade dip gegraven.daar was de grond nog nat genoeg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.