Moestuinliefhebber Geplaatst: 18 maart 2015 Share Geplaatst: 18 maart 2015 Ik ben vanmiddag op pad geweest om mini komkommerzaden te kopen, bij de intratuin en welkoop geweest.Beide verkopen deze niet. Heeft iemand enig idee waar ik ze kan kopen of heeft nog enkele zaadjes liggen,ongeveer 5 a 6? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Deborah Geplaatst: 18 maart 2015 Share Geplaatst: 18 maart 2015 Bedoel je met mini dat de vruchten mini zijn, of de plant. Onlangs hadden ze bij Lidl zaden voor mini komkommer (kleine vrucht). "Patio Snacker" hebben ze o.a. bij 123zaden. Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Moestuinliefhebber Geplaatst: 18 maart 2015 Auteur Share Geplaatst: 18 maart 2015 Dat de vruchten mini zijn. Dan heb ik ze bij de lidl over het hoofd gezien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
harm07 Geplaatst: 18 maart 2015 Share Geplaatst: 18 maart 2015 Ik heb het ras 'Sweet Crunch F1'. Gekocht bij Taberna'l-zaden, maar bij heel veel internetsites verkopen ze mini-komkommerzaden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.