Salempie Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 Hoi hoi,Ik ben op zoek naar een paar eetbare vijgenstekjes, wie kan mij daar bij helpen?mvg Sandra Quote
0xygen Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 Sinds wanneer kan je stekjes eten? . even serieus, sorry ik kan je niet helpen. Heb hier alleen een een jarige vijg staan, maar die geeft nog geen stekjes Quote
aalterse-willy Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 Ik zou er nog wel een paar kunnen afknippen en stekken, als ge naar de MTFD komt kan ik ze voor je meenemen. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Stan Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 Hoi Salempie, kan ik regelen voor je gewoon in Amsterdam af te halen. Stuur maar een pb. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.