Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Ik neem wel een Rode (aal)bes Jonkheer van Tets voor je mee. Wat mij betreft gratis of misschien in ruil voor twee zaden van iets uit je lijstje.

graag! welke zou u willen?

Graag twee zaden van Tomaat Negro Gigante OF de Tomaat White Currant OF die Meloen Honey Dew, of gewoon van iets anders wat je kan missen (Paprika Californian Wonder heb ik al).

Geplaatst:
kleine augurkjes wat voor je? groeit als kool als je een kas of beschermde warme omgeving hebt, de vruchtjes komen je eind van het seizoen je neus uit (of je kas als reuzengevaartes )

ik heb ook cherrytomaat millefleur, ook oneindig vruchtdragend

kijk anders even naar mijn ruillijst ruillijst-bouwvrouwe-2-mei-2015-t17244.html

als je er nog wat van kunt missen; ik vind je paprikaplantjes/-zaadjes wel leuk

kleine augurkjes lijken me erg leuk! ik zal vanavond een up-date maken van wat er omhoog gekomen is en wat niet

Geplaatst:
Hey melissa,

Zou ik van jou de volgende stekjes mogen?

- komkommer

-orange paprika

- paarse paprika- erwt

- roma tomaat

Ik heb wel wat zaden maar weet niet wat je precies wilt? kan mijn zaden bakje meenemen zodat je dan kan uitzoeken? wil ook wel ruilen tegen zelf gemaakte bonbons of andere chocolade lekkernijen of stekjes van fruit struiken zoals japanse wijnbes en doornloze braam

ik zal vanavond een up-date maken van wat er omhoog gekomen is en wat niet. dan zal ik ook laten weten of het kan!

wat voor chocolade lekkernijen heb je? en een doornloze braam lijkt me ook wel wat!

Geplaatst:
Ik neem wel een Rode (aal)bes Jonkheer van Tets voor je mee. Wat mij betreft gratis of misschien in ruil voor twee zaden van iets uit je lijstje.

graag! welke zou u willen?

Graag twee zaden van Tomaat Negro Gigante OF de Tomaat White Currant OF die Meloen Honey Dew, of gewoon van iets anders wat je kan missen (Paprika Californian Wonder heb ik al).

ik heb afgelopen weken heel wat voor gezaaid via de koffiefiltermethode. ik hoop dat je ook blij bent met een zaailing? indien dit lukt? ik zal vanavond een up-date maken van wat er omhoog gekomen is en wat niet. en dan laat ik het weten!

Geplaatst:
Hey melissa,

Zou ik van jou de volgende stekjes mogen?

- komkommer

-orange paprika

- paarse paprika- erwt

- roma tomaat

Ik heb wel wat zaden maar weet niet wat je precies wilt? kan mijn zaden bakje meenemen zodat je dan kan uitzoeken? wil ook wel ruilen tegen zelf gemaakte bonbons of andere chocolade lekkernijen of stekjes van fruit struiken zoals japanse wijnbes en doornloze braam

ik zal vanavond een up-date maken van wat er omhoog gekomen is en wat niet. dan zal ik ook laten weten of het kan!

wat voor chocolade lekkernijen heb je? en een doornloze braam lijkt me ook wel wat!

ik ben benieuwd! Eigenlijk maak ik van alles van chocolade denk aan bonbons, fudge, flikken, chocolade figuren, chocolade repen met vullingen je kan het zo gek niet bedenken of ik heb het wel eens gemaakt of probeer het graag uit;) Als je iets wilt zien zodat je kan kiezen stuur dan even een pbtje dan stuur ik een linkje naar mijn Facebook pagina. de doornloze braam reserveer ik alvast voor jou

Geplaatst:

Als je een golden pearls wilt uitproberen (snelgroeiende 1 jarige bessenstruik, ook prima voor in de pot), dan kan ik eentje voor je meenemen. Lees mijn post onder Raquette's ruillijstje voor meer info, foto's en links. En dan een PB sturen als je hem wilt hebben.

En wat zaad van paprika Purple Beauty zou heel leuk zijn (hoef niks, als je golden pearls niet wil hebben)

Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)

Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy

Geplaatst:

ik heb afgelopen weken heel wat voor gezaaid via de koffiefiltermethode. ik hoop dat je ook blij bent met een zaailing? indien dit lukt? ik zal vanavond een up-date maken van wat er omhoog gekomen is en wat niet. en dan laat ik het weten!

Met een zaailing van b.v een tomaat maak je mij zeker blij (ook al zal er heel wat paprika en tomaat verschijnen op de weggeeftafel ik vernomen). Ik houd je lijstje in de gaten!

Geplaatst:
Ik heb afgelopen weken heel wat voor gezaaid via de koffiefiltermethode. ik hoop dat je ook blij bent met een zaailing? indien dit lukt? ik zal vanavond een up-date maken van wat er omhoog gekomen is en wat niet. en dan laat ik het weten!

Oh spannend, wat vond je van de methode? En is het een beetje gelukt?

Geplaatst:

Oke mijn lijstje van de uitgekiemde zaden waarbij ze redelijk tot gewoon om hoog komen, ze zijn nog erg pril moet ik zeggen maar ze doen het :

Tomaat Negro 7 x

Tomaat Roma 3 x

Tomaat Green Sausage 3 x

Tomaat Yellow Pear 2 x

Hete peper Jalapeno early 4 x

Hete peper mulato iseno 1 x

Hete Peper Hugarian Hot Wax 4 x

Hete Peper Habenero red 6 x

Paprika Purple Beauty 2 x

Paprika California wonder 5 x

Paprika Quedrato 'd asti giallo 2 x

Galia Meloen 1 x

ik heb voor Estemy 1 zaadje van : Paprika orange sun , Paprika diamond en Paprika Purple beauty.

verder zijn de zaden helaas niet op gekomen.

ik hoor graag wie welke zou willen dan kan k de namen er op schrijven.

Tevens stuur ik iedereen waarmee ik een afspraak heb * zie lijstje* een prive berichtje zodat ik weet dat mijn lijstje klopt.

groet, Melissa

tot zaterdag

Geplaatst:

De purple beauty zit ertussen op je lijstje van gekiemde plantjes, mocht je er 1 tje mee kunnen nemen, zou fijn zijn!

Geplaatst:

Hey ik zou graag de roma tomaat willen, de purple beauty paprika en de hongarian wax peper. de witte praline bonbons heb ik niet op voorraad en.eerlijk gezegd weet ik ook niet of het een dag van te voren nog lukt want ik moet morgen nog een.hoop doen. en nog van alles maken voor de mtfd. ga mijn best doen maar kan niks beloven nu nog zo laat van te voren. de doornloze braam staat wel al voor je klaar

groetjes denise

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...