Geplaatst: 3 mei 201510 j Hallo allemaal Gister heb ik vlinderbloemenmengsel gezaaid in een zaaibak van 40 liter, alleen heb ik een klein laagje potgrond er boven op gestrooit om het goed vochtig te houden. Weet iemand of dit verkeerd is? Heb namelijk geen idee of het lichtkiemers zijn, staat overgens ook niet op de zaai beschrijving.
Geplaatst: 3 mei 201510 j gewoon kiek'n wat ut wod zeggen ze hier dan als je er niet veel grond overheen gedan hebt en vochtig (niet nat ) houdt kan er weinig mis gaan denk ik en anders kun je altijd nog een keer zaaien doe en leer van je fouten .
Geplaatst: 3 mei 201510 j Ik doe daar ook altijd een erg dun laagje over. Eerst zaad strooien en dan wat potgrond in de handen nemen en er dunnetjes over strooien. Anders spoelt alles op een hoop bij wat regen.
Geplaatst: 3 mei 201510 j Auteur Dankje wel voor jullie reacties.Ik doe daar ook altijd een erg dun laagje over. Eerst zaad strooien en dan wat potgrond in de handen nemen en er dunnetjes over strooien. Anders spoelt alles op een hoop bij wat regen. Ja zo heb ik het ook gedaan, dan zal het wel goedkomen hoop ik.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.