Geplaatst: 7 mei 201510 j IK ben op zoek naar een toestel dat ik tussen mijn tuinslang zet om vloeibare voeding te doseren en toe te voegen aan mijn sproeiwater.Wie weet waar ik dit kan vinden.Liefst waar ik gardena koppelingen op kan zetten.
Geplaatst: 7 mei 201510 j Deze mengapparaten heten doseerpomp.Bekende merken hiervan zijn Mixrite en Dosatron, Minidos.Let bij aanschaf op het percentage wat de pomp kan doseren.Er zijn pompen met een vast en met een variabel percentage. Hier in gebruik Mixrite 0.2 - 2 % max 2.5m3 per uur.Wordt gebruikt voor bemesting en insecten bestrijding via druppelaar.
Geplaatst: 8 mei 201510 j Ik overweeg bijvoorbeeld de aquamix van birchmeier te kopen. Kan op de sproeislang gezet worden.
Geplaatst: 9 mei 201510 j Auteur dank jullie voor de reacties. die aquamix heb ik. ik zoek hetzelfde maar dan om tussen een slang te plaatsen. die andere zijn veel te duur? weet je misschien een goedkoper apparatuur?
Geplaatst: 10 mei 201510 j Auteur Is proberen.durf het wel niet tussen mijn hoofdleiding te zetten.werk met timer en de pomp staat altijd op druk.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.