meekje Geplaatst: 4 september 2011 Auteur Geplaatst: 4 september 2011 Druk bezig met de tuin! Alles moet waterpas liggen, Jan doet zijn best om het mooi te maken.Ik ben al aan het planten en zal binnenkort een nieuwe foto plaatsen.Ondertussen is de oude tuin leeg, op de stambonen na die bloeien nog volopde bonen deden het bij mij heel goed! Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
jeanne-heijmans Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 Ziet er nu al schitterend uit, wat een ruimte! bij is het minimaal, dus vindt de ruimte zo geweldig. succes, jeanne
Theo Post Geplaatst: 5 september 2011 Geplaatst: 5 september 2011 prachtige tuin!! gr theo Hallo. ook zo'n groentetuin fan?
meekje Geplaatst: 5 september 2011 Auteur Geplaatst: 5 september 2011 De paprika's zijn bij mijn mislukt, ik heb wel pepedew planten met veel vruchten eraan, dat zijn zoet/scherpe pepertjes.Daar heb ik wel een paar zaden van als je die wilt?stuur dan even een pb tje naar me met je adresgegevens. Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
meekje Geplaatst: 5 september 2011 Auteur Geplaatst: 5 september 2011 Hier een paar nieuwe foto's van de moestuin en de pomp die Jan geplaatstheeft.Morgen komt ons tuinhuisje, spannend! Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
meekje Geplaatst: 5 september 2011 Auteur Geplaatst: 5 september 2011 mmm... de foto's lukken niet! Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
geedee Geplaatst: 5 september 2011 Geplaatst: 5 september 2011 Jammer want ik was er benieuwd naar eerst verkleinen op je eigen pc?
jeanne-heijmans Geplaatst: 5 september 2011 Geplaatst: 5 september 2011 Ik probeer het ook steeds, maar mislukt iedere keer. jeanne
Thessa Geplaatst: 5 september 2011 Geplaatst: 5 september 2011 Ik probeer het ook steeds, maar mislukt iedere keer. jeanne[/quote tip verstuur / verklein ze eens op je email naar je zelf, ik had er ook problemen mee, daarna lukte het wel, of je fototoestel op klein formaat zetten succes kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl
meekje Geplaatst: 5 september 2011 Auteur Geplaatst: 5 september 2011 Heb ik al geprobeerd maar helaas! Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Jorieke123 Geplaatst: 6 september 2011 Geplaatst: 6 september 2011 Wat krijg je dan voor een foutmeldingen? Misschien kan je elke stap even print-screenen? Maar ja, hoe krijg je die dan hier? Hier de foto's die Meekje mij mailde (de foto waarop je de tuin in zijn geheel ziet, was ook flink groot, ik denk dat dat niet goed ging): Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
meekje Geplaatst: 6 september 2011 Auteur Geplaatst: 6 september 2011 Dank je wel!We zijn nu een tuinschuur aan het plaatsen en hopen op beter weer voor morgen want het dak moet er nog op groetjes Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
jeanne-heijmans Geplaatst: 6 september 2011 Geplaatst: 6 september 2011 Hoi, wat ziet het er mooi uit, makkelijk om er zo door heen te lopen, en ja het weer morgen, ben bang dat het,hetzelfde wordt als vandaag. jeanne
veuvecouderc Geplaatst: 6 september 2011 Geplaatst: 6 september 2011 Geweldig een echt spoormoestuintje! Fijne pomp ook VeuvecoudercDe weduwe in 2012 blog/veuvecouderc/
meekje Geplaatst: 10 september 2011 Auteur Geplaatst: 10 september 2011 Kan iemand me uitleggen hoe ik de foto's erop krijg?Eerder wilde het wel maar ik heb van alles geprobeerd en het lukt me niet.. Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Thessa Geplaatst: 10 september 2011 Geplaatst: 10 september 2011 ik had ook problemen, maar het formaat is denk ik dan nog steeds te groot ? tip, via je eigen mail kun je ze snel verkleinen als je ze naar je zelf verzend of je toestel op kleinder formaat zetten. daarna lukte het bij mij wel, succes. kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl
meekje Geplaatst: 11 september 2011 Auteur Geplaatst: 11 september 2011 Hier wat nieuwe foto's Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
jeanne-heijmans Geplaatst: 11 september 2011 Geplaatst: 11 september 2011 Wat ziet er dat super uit zeg, leuk dat tuinhuisje. en strak aangelegd. geniet ervan Jeanne
Jorieke123 Geplaatst: 11 september 2011 Geplaatst: 11 september 2011 Ligt de hele tuin nou een stuk hoger? Of ligt het pad op de laatste foto gewoon een stuk lager? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
meekje Geplaatst: 11 september 2011 Auteur Geplaatst: 11 september 2011 De voorkant was veel hoger dan de achterkant dus we hebben alles op hoogte gebracht, het lage deel is het pad langs de sloot.Het was af en aan sjouwen met tuingrond, gelukkig was er net een hele lading gebracht omdat meer mensen op het nieuwe stuk bezig zijn.Blij dat we hoger liggen op dit nieuwe deel van de volkstuin in de vorige tuin staan dikke plassen water door de regen van de afgelopen tijd.Veel tuinders konden niks beginnen in die moddertroep Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Kruidje Geplaatst: 12 september 2011 Geplaatst: 12 september 2011 Goed geregeld! Het ziet er kei-mooi uit. Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
Helly Geplaatst: 13 september 2011 Geplaatst: 13 september 2011 Meekje, dat ziet er allemaal goed doordacht uit. Leuk met die vakken. En zo'n blokhutje is vast heel erg handig. Good things come in small packages
jasmin Geplaatst: 15 september 2011 Geplaatst: 15 september 2011 Poeh hee..... mooi tuintje!!!! http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
geedee Geplaatst: 21 september 2011 Geplaatst: 21 september 2011 Ziet er heel goed uit zeg! Wat ga je straks langs die pergola zetten?
Aanbevolen berichten