Erny Posted August 1, 2015 Share Posted August 1, 2015 Gisteren (ja.. helaas te laat gezien) én morgen is het Nationale Tuinvlindertelling!! http://vlindermee.nl/index.php We kunnen dus nog een dagje meedoen! Oranje Zandoogje: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loes Posted August 2, 2015 Share Posted August 2, 2015 nog geen spectaculaire vlinders gezien vandaag. enkel wat kleine koolwitjes en een citroenvlinder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salamandertje Posted August 2, 2015 Share Posted August 2, 2015 Paar atalanta's, dagpauwogen, blauwtjes en koolwitjes gezien. Maar nooit allemaal in 15 minuten haha! Quote Bzzzz... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted August 3, 2015 Author Share Posted August 3, 2015 Bij mij weer de Oranje Zandoogjes, een Bruin Zandoogje, wat Koolwitjes, Citroenvlinder en de Kleine Vos en Dagpauwogen. Eén Atalanta én... er fladderde zomaar een klein blauw vlindertje in het Lidlkasje... Dat was een Boomblauwtje en is volgens mij voor het eerst dat ik deze (bewust) heb gezien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts