Erny Geplaatst: 1 augustus 2015 Share Geplaatst: 1 augustus 2015 Gisteren (ja.. helaas te laat gezien) én morgen is het Nationale Tuinvlindertelling!! http://vlindermee.nl/index.php We kunnen dus nog een dagje meedoen! Oranje Zandoogje: Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
loes Geplaatst: 2 augustus 2015 Share Geplaatst: 2 augustus 2015 nog geen spectaculaire vlinders gezien vandaag. enkel wat kleine koolwitjes en een citroenvlinder Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Salamandertje Geplaatst: 2 augustus 2015 Share Geplaatst: 2 augustus 2015 Paar atalanta's, dagpauwogen, blauwtjes en koolwitjes gezien. Maar nooit allemaal in 15 minuten haha! Quote Bzzzz... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erny Geplaatst: 3 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst: 3 augustus 2015 Bij mij weer de Oranje Zandoogjes, een Bruin Zandoogje, wat Koolwitjes, Citroenvlinder en de Kleine Vos en Dagpauwogen. Eén Atalanta én... er fladderde zomaar een klein blauw vlindertje in het Lidlkasje... Dat was een Boomblauwtje en is volgens mij voor het eerst dat ik deze (bewust) heb gezien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.