Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst:

Nou nou, de middeleeuwen zijn weer aangebroken geloof ik.

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/2472028/2015/09/29/Moslimvader-wurgt-dochter-die-condooms-stal-om-te-vrijen-met-geheime-vriendje.dhtml?utm_source=hln&utm_medium=email&utm_campaign=newsletter&utm_content=daily

Wat gaat er met onze klein- en achterkleindochters gebeuren?

Eerlijk, ik heb daar schrik voor. Al een geluk zal ik misschien voordien sterven en het niet meer meemaken.

Beste mensen, ik heb in heel wat landen gewerkt, steeds drie à vier maand van huis weg, twee weken thuis en dan terug. Dit voor diegenen die zouden denken dat ik zomaar een oude zeveraar ben.

En ergens voor lange tijd gaan werken is heel wat anders dan er eens met uw zakken vol geld op verlof gaan, geloof dat maar.

Wat er nu gaande is is een invasie van Europa, niet meer niet minder.

Dit weekend had ik een gesprek met iemand die zei dat de jonge mannen Syrië ontvluchten omdat ze voor hun leven vrezen. Daarbij laten ze hun moeders, vrouwen, zussen en dochters achter, gemakkelijke prooi voor ISIS.

Zijn dat dan lafaards of deserteurs?

En wij moeten die gasten onderhouden?????

Denk aub eens verder dan uw neus lang is.

Enne, Hansi, dit is de babbeltuin hé, hier moogt ge over alles klappen.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Dit is geen babbelen of discussiëren, maar haatzaaien.

Als je je hier ook aan stoort kun je op het uitroepteken rechtsonderin klikken (naast de quoteknop).

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:

Weet dat er veel arme sodemieters tussen zitten even als gelukzoekers, probleem is dat dit onderwerp zo breed besproken wordt ( internet, media ), alsof er niets anders meer in de wereld gebeurd wat de moeite waard is, zonder dit uit het oog te verliezen.

Geplaatst:
  • Auteur

Beste Speets, jammer dat ik u niet ken, echt waar.

Misschien zijt ge zelf wel moslim en dan kan ik uw reactie zeer goed verstaan hoor.

Anders zou ik U willen vragen om heel goed uw ogen open te trekken vooraleer ge moet zeggen "Ich habe es nicht gewusst".

Haat wil ik niet zaaien maar ik ben erg ongerust met wat er heden ten dage gebeurt.

Ik hoop dat ge goed beseft wat er met onze vrouwen gaat gebeuren eens de sharia hier geïnstalleerd word?

Een man kan zich tot de islam bekeren, is niet zo moeilijk denk ik.

Een vrouw kan dat ook maar waar staat ze dan?

Haar tienjarige zoon is er baas over, is dat normaal voor ons of leven wij anders?

Ga eens in een islamitisch land werken voor een paar jaar, zeker als ge zelf geen moslim bent.

Haat zegt ge, neen, schrik is een veel beter woord.

Ik ben bang voor wat gebeuren gaat, niet meer niet minder.

En van nu af aan ga ik trachten om deze berichten niet meer te lezen want ik word er niet goed van.

Ga eens naar Marseille of dichterbij, naar Molenbeek, kijk er goed rond.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.