appelvrouw Geplaatst: 9 november 2015 Share Geplaatst: 9 november 2015 (aangepast) Voor mijn nieuwe hobby kaasmaken zoek ik gewichten van een en twee kilo plus kaasvormen voor gouda of andere kaas.Een boek over kaasmaken is ook welkom.Eventueel heb ik stenen chèvre kaasvormen te ruil. 10 november 2015 aangepast door Gast Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 10 november 2015 Share Geplaatst: 10 november 2015 Ja, ik ben ook op zoek naar gewichten Ik heb nu van die ronde met zo'n ring er bovenop, maar zou ook wel gewoon vierkante 'plakken' willen, die je dus kunt stapelen. Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 10 november 2015 Auteur Share Geplaatst: 10 november 2015 Lijkt me ook handig. Heb je daar een foto van? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 10 november 2015 Share Geplaatst: 10 november 2015 Zoiets? Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 10 november 2015 Auteur Share Geplaatst: 10 november 2015 Allright!!Ik wist niet eens dat er zulke gewichten bestonden. Handy Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 10 november 2015 Share Geplaatst: 10 november 2015 Maar goed, die zijn rond dus, en vierkant lijkt mij handiger. Al weet ik niet waarom... Quote Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Anna3 Geplaatst: 10 november 2015 Share Geplaatst: 10 november 2015 Die gewichten lijken wel erg op die dingen aan een stang die mensen proberen op te tillen in de sportschool En, ook ik ben op zoek naar gewichten, kaasvormen en tijd.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Esthe76r Geplaatst: 13 november 2015 Share Geplaatst: 13 november 2015 Grappig.. hier doe ik het ook mee, met die ronde Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.