paddestoelengek Geplaatst: 30 november 2015 Geplaatst: 30 november 2015 gezocht kleinfruit/zachtfruit planten heb ik hier altijd op het forum beweerd nooit een moestuin/volkstuin te willen onderhouden.....moet ik van de cardioloog een ontspannende bezigheid zoeken (ik ben net herstellende van een hartinfarct) dus, heb ik besloten er aan te geloven, maar ik ga het wel eenvoudig en overzichtelijk houden voor de eerste aanplant ben ik op zoek naar: bramen, frambozen, aalbessen, honingbes blauwe bes etc... aardbeien stekken het zou leuk zijn als de naam van het soort ook bekend is gr Adriaan Quote moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
Jorieke123 Geplaatst: 30 november 2015 Geplaatst: 30 november 2015 Ik heb 2 soorten aardbeien (Frau Mieze Schindler en ehm.... 'tuinaardbei' van de Welkoop ) en heel wat uitlopers van frambozen waar ik geen naam van weet. Er staat dat je in Gelderland woont, dat kan zomaar in de buurt zijn hier Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
RobO Geplaatst: 1 december 2015 Geplaatst: 1 december 2015 ik kan wel voor je stekken, heb je volgend jaar kleine plantenrode Tets, zwarte, josta, herfstframboos Gold, braam Himalayais dat wat? Quote
prettig gestoord Geplaatst: 1 december 2015 Geplaatst: 1 december 2015 Ik heb ostara aardbeienstekken en kruisbessenplanten voor je in de aanbieding. Sterkte met je herstel! Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.