MartienTUIN Geplaatst: 15 maart 2016 Geplaatst: 15 maart 2016 Ik kreeg afgelopen week een aardbeienkweeksetje van de HEMA van iemand cadeau, volgens de gulle gever zat er een gebruiksaanwijzing bij maar dat was niet zo en hij is nu voor een paar weken op vakantie. Het is een potje ter grootte van een bloempot, een zakje met zaadjes en een viertal turf-achtige ringen. Heeft iemand een idee hoe ik dit moet gebruiken ? (Helaas heb ik een defect aan mijn fototoestel dus kan geen foto plaatsen) Quote
Jenneke Geplaatst: 15 maart 2016 Geplaatst: 15 maart 2016 Misschien heb je hier iets aan (even gegoogled ) en veel succes met zaaien http://www.flowersandsyringes.blogspot.nl/2015/02/aardbeien-kweekset-hema-1.html Quote
MartienTUIN Geplaatst: 15 maart 2016 Auteur Geplaatst: 15 maart 2016 Dank je ik had ook gegoogled maar helaas kwam deze site niet bovendrijven, helemaal duidelijk! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.