Paeonia Immaculee Geplaatst: 19 maart 2016 Geplaatst: 19 maart 2016 Beste allemaal, Ik ben al een tijdje op zoek naar een bloemenfust, eentje zoals hier onder te zien is:Dit is een fust die o.a. gebruikt wordt bij de bloemenveilingen van FloraHolland. Voor eigen gebruik zou ik graag iets soortgelijks willen aanschaffen, ik kom ze alleen nergens tegen! Heeft iemand ideeën? Quote
Erny Geplaatst: 20 maart 2016 Geplaatst: 20 maart 2016 Vraag bij een willekeurige bloemenkraam of je er één kunt overnemen? Quote
Paeonia Immaculee Geplaatst: 20 maart 2016 Auteur Geplaatst: 20 maart 2016 Die fusten bij bloemenkramen en kwekers zijn eigendom van FloraHolland, en dienen daar ook weer ingeleverd te worden helaas Quote
speets Geplaatst: 20 maart 2016 Geplaatst: 20 maart 2016 Misschien leuk om eens naar hun 'kom in de kas'-dagen te gaan. Wie weet kan je er een kopen. Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.