JokeJoie Geplaatst: 19 mei 2017 Geplaatst: 19 mei 2017 Ik heb het zelf ook nog niet getest Tania. Het zijn natuurlijk huis tuin en keuken middeltjes maar dat doe ik zelf eerlijk gezegd liever dan gif of iets dergelijks (plus dat zij schrijven dat dit mierengif dus ook nog effect op andere dieren zoals bijen heeft). Quote
Tanja65 Geplaatst: 19 mei 2017 Geplaatst: 19 mei 2017 Ik gebruik nooit gif. Wel soms baking soda, en ik ben me bewust dat dat niet zo diervriendelijk is maar soms werkt niets anders. De enige keer in mijn leven dat ik wel gif heb gebruikt, was toen de mieren bedacht hadden dat de wand van onze oude caravan lekker was om op te eten en in te slapen en wonen. Hij werd systematisch leeggeknaagd. Toen hebben we gespoten en afgedicht. We wilden nog wel graag wat langer van de caravan gebruik maken Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Anna3 Geplaatst: 19 mei 2017 Geplaatst: 19 mei 2017 Herkenbaar, hier worden de radijzen (gewone rode) ook aangevreten door de mieren. Laatst zag ik ook een tomaat die een afgeknaagd kraagje rond de stam had. Droogte zou misschien wel kunnen, zit ook op zandgrond. Oh EN ik heb ook nog eens rode mieren in de moestuin, die mij steeds bijten Ruilen tegen woelmuizen? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 19 mei 2017 Geplaatst: 19 mei 2017 Nee dank je Anna, die heb ik ook al. Niet in de moestuin trouwens, maar verder wel Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.