Geplaatst: 28 mei 20169 j Hallo, Ik heb vorig jaar 2 aloe vera planten gekocht bij de intratuin. Nu vraag ik mij af of dit wel of niet de eetbare is.Op het kaartje wat erbij zat staat namelijk van niet maar wel dat het de plant is waarvan je de gel kunt gebruiken voor oa brandwonden.Naar mij idee is dit dezelfde plant die dan toch ook eetbaar is omdat je het ook op je huid mag smeren? Of is dat verkeerd gedacht? Of staat dit erop dat mensen niet zomaar die gel gaan opeten zonder dat ze weten waar ze mee bezig zijn? Ook kwam ik tegen dat een aloe vera plant eetbaar zou zijn vanaf dat hij 5 jaar oud zou zijn? Hun zullen die planten jonger verkopen dus is dat misschien de reden? Mvg Manuela
Geplaatst: 28 mei 20169 j Als je de zoekfunctie rechts boven even gebruikt, dan kom je op Aloe vera eetbare versie.Als je dat even doorleest, heb je je antwoord. "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.