Else Geplaatst: 8 juni 2016 Geplaatst: 8 juni 2016 Ik vraag me af of je bij planten als courgette, pompoen, komkommer enz. altijd meer dan 2 planten moet hebben om vruchten te krijgen. Weet iemand dat? Want ik had vorig jaar 1 flespompoen en die kreeg wel bloemen maar geen vruchten. Dit jaar heb ik er weer maar 1 (anderen doodgegaan helaas). Heb ik nog kans op vruchten of lukt dat nooit als je maar 1 plant hebt? Quote
Riraro Geplaatst: 8 juni 2016 Geplaatst: 8 juni 2016 Ik had vorig jaar maar 1 courgette en na een wat matige start en af en toe wat hulp bij t bestuiven heb ik daar een stuk of 10 courgettes af gehaald, dus het hoeft zeker niet. Het helpt denk ik wel om meerdere planten te hebben, maar ja nu heb ik er in totaal 4 waarvan er maar 1 bloeit, dus ik ben alsnog aan t helpen met bestuiven Quote
Else Geplaatst: 8 juni 2016 Auteur Geplaatst: 8 juni 2016 O, dat is goed om te weten! Ik had er wel meer gezaaid en geplant, maar die andere zijn opgegeten door de slakken dus daarom had ik er nu weer maar 1 over. Hopelijk gaat het dan toch lukken dit jaar! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.