AnnVisse Posted June 19, 2016 Share Posted June 19, 2016 Okee, ik weet dat ik aardig laat ben met dit plantje, maar ik wilde het gewoon proberen maar sinds 3 dagen gebeurt er dit Is dit nou echt van die krulblad ziekte gebeuren die kwam door van die vliegjes? meende dat ergens gelezen te hebben? Of is dit gewoon toeval. Zo ja wat moet ik er mee doen? weghalen? Quote Stil aanwezig... Informatie opzuigend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dakmoes Posted June 21, 2016 Share Posted June 21, 2016 Nou, ik denk niet dat je hier iets aan hebt, maar het lijkt een beetje op de geheimzinnige krul die sommigen van ons (waaronder ik) in onze paprika's en pepers hebben en die ik vanmorgen ook in mijn OI-kers vond.Planten lijken er niet dood aan te gaan, hooguit trager te groeien & bloeien. Dus ik laat het maar en hoop ooit te ontdekken wat het is/was. Quote Het doorzettingsvermogen van onkruid is bewonderenswaardig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts