wendy1234 Posted July 25, 2016 Share Posted July 25, 2016 Waar kan ik goedkoop zaadtrays en zaad kopen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toto Posted July 25, 2016 Share Posted July 25, 2016 Misschien een paar verkoopsites raadplegen en vergelijken? Quote Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over! Link to comment Share on other sites More sharing options...
oscardevos Posted July 25, 2016 Share Posted July 25, 2016 Bijvoorbeeld:https://www.vreeken.nl/hulp-bij-tuinieren/zaaihulpmiddelen/filter/zaai/tray/p2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svvoorden Posted July 26, 2016 Share Posted July 26, 2016 Voor zaaitrays kun je ook op een site als Marktplaats de boel in de gaten houden, kun je regelmatig voor weinig geld zulke dingen overnemen. Zaad wordt overal gekocht. Bij Vreeken hebben ze heel veel, en ook bijzondere dingen. Verder hebben de meeste tuincentra een behoorlijke collectie en ik ik via Ebay ook veel leuke dingen gekocht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted July 26, 2016 Share Posted July 26, 2016 Straks in het voorjaar bij de Lidl weer van die trays en groene (slappe) onderbakjes met deksel die weer prachtig in de kweekkasjes van de Action passen. Bij de Lidl tzt in het voorjaar ook vast wel weer erg goedkope zaden. Voor zadenwinkels:webshops-binnen-buitenland-t300-170.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts