Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn vrouw heeft twee jaar geleden in een opwelling een tweedehands tuinkas gekocht. De maat schat ik op ca. 180x120cm. Het is ons niet gelukt om deze terug in elkaar te zetten wegens gebrek aan ruimte. (de moestuin hebben we niet gevonden).

We bieden deze nu aan voor de liefhebber die de belofte doet een bedrag wat hij/zij kan missen te doneren aan een goed doel.

Af te halen in Katwijk aan Zee.

We hebben alles bewaard al zijn er een paar stukjes glas gebroken. Het frame is van aluminium en het glas is doorzichtig, er is geen fundering bij. Het lijkt qua formaat op dit model:

ecobasic_glas3mm_500x500_2.jpg

We hopen dat we er iemand blij mee kunnen maken (als is het alleen al voor evt. reserve onderdelen)

Geplaatst:

Mooi aanbod. Maar toch te ver rijden voor mij om die op te halen.

Laat ons een bloem en wat gras dat nog groen is.

Vergeet voor een keer hoeveel geld een miljoen is.

Geplaatst:

Dat is een mooie gedachte. Daar wil ik wel aan meewerken.

Is de maat zoals je opgeeft 180*120 want dat is heel klein. De voorbeeld foto is meer iets van 180*240. En dat zou precies het kasje zijn wat ik zoek voor in de tuin.

met vriendelijke groet, Ton

Geplaatst:

Gezien het feit dat plaatser slechts één bericht geplaatst heeft en daarna niet meer ingelogd is, vrees ik dat de kas niet naar een moestuinforummer zal gaan...

Zo 18 Sep 2016, 09:09

Laatst actief:

Zo 18 Sep 2016, 09:27

Totaal berichten:

1 | Zoek gebruikers berichten

(0.00% van alle berichten / 0.14 berichten per dag)

Meest actieve forum:

Vraag en Aanbod

(1 Bericht / 100.00% van gebruikers berichten)

Meest actieve onderwerp:

Tuinkas aangeboden

(1 Bericht / 100.00% van gebruikers berichten)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...