Geplaatst: 16 oktober 20169 j Een Japanse wijnbes had ik volgens mij in mijn vorige boerenwoning. Was vrij wild en stekelig maar heerlijke bessen, en nooit geen last van ziektes.Nu stuite ik op een taybes maar vind hem helemaal niet op een Japanse wijnbes lijken heeft iemand ervaring hier mee. Dit is gekopieerd : braam Rubus taybesDe rode braam Rubus Taybes is een vrij onbekend ras, wordt ook wel Japanse Braam of Japanse wijnbes genoemd. De Taybes is een kruising tussen een Braam en een Framboos. Dit ras geeft rode vruchten met een zacht zure smaak. De Taybes is zeer ziekte resistent en heeft een hoge productie.Beschikbaarheid: In voorraad
Geplaatst: 16 oktober 20169 j Nee, dat is geen Japanse wijnbes. Hij heeft een andere smaak, groeiwijze, het is een totaal andere vrucht. Ook leuk om te zetten... maar geen vergelijkbare smaak ofzo. https://nl.wikipedia.org/wiki/Japanse_wijnbes Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 17 oktober 20169 j Auteur Dat dacht ik al maar goed informeren kan geen kwaad,Dank je wel jorieke.de taybes heb ik gekocht hier in het tuincentrum
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.