Jane Doe Geplaatst: 26 januari 2017 Geplaatst: 26 januari 2017 Is er eigelijk al een zaden envelop voor Duitsland? Quote
Bit Geplaatst: 26 januari 2017 Geplaatst: 26 januari 2017 Is in het verleden wel eens een poging toe gedaan ( zie de oude topics ), strandde in te weinig animo / deelnemers. Het staat je vrij er 1 te starten natuurlijk. Quote
Jane Doe Geplaatst: 27 januari 2017 Auteur Geplaatst: 27 januari 2017 Gezellig alleen in mijn uppie Quote
Flup Geplaatst: 30 januari 2017 Geplaatst: 30 januari 2017 Lol, ik wil wel meedoen, ben je in ieder geval niet alleen. Zelf ben ik ook lid van een Duits moestuinforum en daar zijn ook zulke initiatieven. Heb dit jaar meegedaan met de tomatenruilmap en dat is zeer de moeite waard! Kan ik ook aanraden als het hier niet zo wil vlotten wegens een gebrek aan deelnemers. Foto van de ordner vol tomatenzaden (heel veel soorten!) en ook andere zaden. Quote
Jane Doe Geplaatst: 31 januari 2017 Auteur Geplaatst: 31 januari 2017 Gezellig Flup, zullen we dan maar iets opzetten voor Duitsland? Wie weet willen de anderen dan ook mee doen Quote
Flup Geplaatst: 31 januari 2017 Geplaatst: 31 januari 2017 Is prima. Er zijn meerdere forummers die in Duitsland wonen, maar misschien zijn die minder actief op het forum nu. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.