Geplaatst: 5 februari 20178 j Hallo Allemaal,Ik ben Sandra, mama van 2, stiefmama van 2, fotograaf en moestuin-liefhebberWe wonen in Julianadorp in noord-Holland en hebben sinds ruim een jaar een moestuin van 300m2Ja inderdaad best groot hahahaMaar ik heb er een kas, huisje, terras op staan en een boomgaard en bloemen/kruidengedeelte. De rest is voor de groente. Ik vind het heerlijk om met mijn handen in de aarde te zitten en te creeeren. Maar ook om te genieten van de stilte en de vogeltjes. Ik hoop hier nog veel te leren en te delen!GroetjesSandra Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Geplaatst: 5 februari 20178 j Welkom. Fotograaf maar geen foto's van je tuin? Ben wel benieuwd, plaats je er eens gauw een paar?
Geplaatst: 6 februari 20178 j Auteur yessss...foto's? waar ? website? Ik maak geen foto's van tuinen maar mijn foto's zie je oa hier www.herinneringsfotografe.nl Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Geplaatst: 6 februari 20178 j Lekker !! wellicht een idee om je seizoen beeldend vast te leggen hier ? : blog/
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.