Mags Geplaatst: 14 maart 2017 Geplaatst: 14 maart 2017 Ik zal me even voorstellen... Ik ben Margareth (afgekort Mags) en woon samen met mijn vriend en onze tweeling in een leuk huis in brabant. We hebben nu een grote tuin waar de vorige bewoners ook al een moestuin hebben gehad. En op dat gedeelte ga ik zelf een moestuin starten. Ik heb afgelopen week al een begin gemaakt door een gedeelte al onkruid vrij te maken. Ik hoop hier op het forum meer kennis te vergaren. Quote
Sophie78 Geplaatst: 14 maart 2017 Geplaatst: 14 maart 2017 Hallo Mags, Ik ben zelf ook nog een beetje een beginner leuk dat je hier ook kennis komt op doen! Quote
Jorieke123 Geplaatst: 14 maart 2017 Geplaatst: 14 maart 2017 Welkom Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
SuusP Geplaatst: 14 maart 2017 Geplaatst: 14 maart 2017 Welkom! Fijn dat je kunt beginnen op een tuin die eerder moestuin was, veel succes! Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
HuubvG Geplaatst: 14 maart 2017 Geplaatst: 14 maart 2017 Welkom! Veel plezier hier op het forum en thuis in de moestuin. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.