Koert Geplaatst: 28 juni 2011 Geplaatst: 28 juni 2011 .............Hansm: 3 posts in 5 dagen ???? In je vingers gesneden? Even a broken clock is right twice a day
jasmin Geplaatst: 28 juni 2011 Geplaatst: 28 juni 2011 .............Hansm: 3 posts in 5 dagen ???? In je vingers gesneden? Jullie zijn net broertjes: niet met elkaar, niet zonder elkaar!! http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Koert Geplaatst: 28 juni 2011 Auteur Geplaatst: 28 juni 2011 Ik mis 'm zo! Even a broken clock is right twice a day
Helly Geplaatst: 28 juni 2011 Geplaatst: 28 juni 2011 Daar zat ik vanmiddag tijdens t werk ook al aan te denken. Miste m ook al met zn soms ietwat scherpe opmerkingen en cryptogrammatische zinnen Wie weet heeft ie last van een zonnesteek.. Good things come in small packages
Nicolette Geplaatst: 28 juni 2011 Geplaatst: 28 juni 2011 hij is vast hard aan t werk in zijn tuintje!
Jorg Geplaatst: 28 juni 2011 Geplaatst: 28 juni 2011 Foto's aan het maken van zijn tuin of hij is verdwaald in de fruitbomenjungle
jasmin Geplaatst: 28 juni 2011 Geplaatst: 28 juni 2011 Foto's aan het maken van zijn tuin .... Geloof je het zelf?? Vast aan de rol met een lekkere flesseneend... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
hansm Geplaatst: 28 juni 2011 Geplaatst: 28 juni 2011 Is het heel schokkend als ik zeg beetje moe van het forum hier te zijn ik las eerst alles daar maakte ik punt van voor mezelf omdat ik opzich wel ieder zijn verhaal interesant kan zijn, maar ben er nu moe van.Ga nou alleen nog maar leuke dingen lezen. Players only love you when they're playing.
Helly Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 Van mij mag je Hans. Je hoeft toch echt niet overal een reaktie achter te laten of alles te lezen? Beetje filteren is nodig want het is met zoveel leden en reakties niet bij te houden. Take your time. Good things come in small packages
Jorieke123 Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 Vast aan de rol met een lekkere flesseneend... Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Nicolette Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 Hans ik doe al een hele poos alleen maar lezen wat ik leuk vind. En soms als ik zin heb spit ik een wat groter deel door. Fijne dag!
Jorieke123 Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 Het is inderdaad wel erg druk, al was het 2 weken terug nog drukker. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Koert Geplaatst: 29 juni 2011 Auteur Geplaatst: 29 juni 2011 Inderdaad, ik hou het ook al een tijdje niet meer allemaal bij, in het begin ging dat nog wel, maar met alle nieuwe leden gaat dat niet! Wat natuurlijk wel positief is voor het forum, maar totaal niet bij te houden, of je moet Jorieke heten! Vanaf nu af en aan dus alleen de leuke berichtjes voor jou dus Hans, via het linkje: leden, krijg je zo al mijn berichten op een rij, dat maakt het een stuk makkelijker Even a broken clock is right twice a day
Jorieke123 Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 Ik mag natuurlijk geen tip missen... Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 Ja, ik begrijp het ook wel, en vroeg me vaak af hoe iedereen zoveel kon lezen..zoveel mensen die ik vaak tegenkwam, die adviezen geven aan ons beginnende moestuinforummers: Jij Hans, Koert, Jorieke, Jasmin, Jorg en meerdere Denissen en degene die ik vergeten ben. Als ik het afmeet aan de tijd die ik achter de computer zit, dan vroeg ik me wel eens af of jullie ook tijd overhielden om te tuinieren .Het forum ervaar ik wel als verslavend, en echt heel erg fijn dat ik eens over de moestuin kan kletsen in eigen taal..vragen kan stellen. Maar alles lezen en bijhouden ( en ook het gevolg ervan± al die groentes, fruitjes, paddenstoelen, oliën en zalven willen zaaien, planten, maken) dat gaat gewoon niet. Dus ik probeer als Hans alleen te lezen wat ik leuk vind..dat is nog best heel veel. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
hansm Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 Mja zo is het en waarschijnlijk ga ik me dan ook minder ergeren hier, want dat sla ik dan allemaal over zoals dat beste is om te doen. Jet even lekker offtopic maar de sinaasappel op contreau zijn lekker, ik had iets teveel en die hebben we gelijk gegeten al zal de smaak alleen maar beter worden, ik had ook nog een berg citroenen gekocht die waren dus over want die zaten helemaal niet in het recept (BEETJE VERSTAND VERBIJSTERING ) maar die zitten ook alweer in een potten als marmelade, wat ook onwijs lekker is geworden. Players only love you when they're playing.
Jorg Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 Ik lees ook niet alles maar met de rss feed (TIP) kan ik het redelijk goed bijhouden. Ik scroll dan heel makkelijk door de lijst van berichten en open de topics/discussies die ik interressant vind in een nieuw tabblad. Ik vind het nog steeds heel leuk om het forum te lezen maar heb een bloedhekel aan off-topic berichten en het inhaken op iemand zijn seizoentopic met vragen. Er is wat mij betreft slechts een persoon die de boel een beetje verpest met zijn topics maar ik denk dat iedereen wel weet wie.
jasmin Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 Ja, ik begrijp het ook wel, en vroeg me vaak af hoe iedereen zoveel kon lezen..zoveel mensen die ik vaak tegenkwam, die adviezen geven aan ons beginnende moestuinforummers: Jij Hans, Koert, Jorieke, Jasmin, Jorg en meerdere Denissen en degene die ik vergeten ben. Als ik het afmeet aan de tijd die ik achter de computer zit, dan vroeg ik me wel eens af of jullie ook tijd overhielden om te tuinieren .Het forum ervaar ik wel als verslavend, en echt heel erg fijn dat ik eens over de moestuin kan kletsen in eigen taal..vragen kan stellen. Maar alles lezen en bijhouden ( en ook het gevolg ervan± al die groentes, fruitjes, paddenstoelen, oliën en zalven willen zaaien, planten, maken) dat gaat gewoon niet. Dus ik probeer als Hans alleen te lezen wat ik leuk vind..dat is nog best heel veel. Ha, ha... gaat tussen de bedrijven door. Het is niet een continu scherm kijken proces.... welnee... En die tuin slurpt nog steeds vele uren op. Heerlijk. http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
appelvrouw Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 Mja zo is het en waarschijnlijk ga ik me dan ook minder ergeren hier, want dat sla ik dan allemaal over zoals dat beste is om te doen. Jet even lekker offtopic maar de sinaasappel op contreau zijn lekker, ik had iets teveel en die hebben we gelijk gegeten al zal de smaak alleen maar beter worden, ik had ook nog een berg citroenen gekocht die waren dus over want die zaten helemaal niet in het recept (BEETJE VERSTAND VERBIJSTERING ) maar die zitten ook alweer in een potten als marmelade, wat ook onwijs lekker is geworden. Dat doet me deugd Hans!! Misschien had je hetzelfde recept met de citroenen kunnen maken..met limoncelli erbij b.v., ik kijk eens in mijn boek. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
hansm Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 Dat had ook leuk geweest, ik vindt de drank recepten leuk heb ook verschillende dingen op brandewijn gezet,maar ik drink zelf geen drank dat is best jammer. Players only love you when they're playing.
appelvrouw Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 Ik lees ook niet alles maar met de rss feed (TIP) kan ik het redelijk goed bijhouden. Ik scroll dan heel makkelijk door de lijst van berichten en open de topics/discussies die ik interressant vind in een nieuw tabblad. Hey Jorg, sorry, ik ben niet helemaal een computer nitwit ( ik kan een muis bedienen en zelf wat installeren)toch gaat dit mijn strohoed te boven.Maar ik wel graag weten wat dat is dat je doet..kan je me dat uitleggen? Ik weet bv al niet wat een rss feed is... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Koert Geplaatst: 29 juni 2011 Auteur Geplaatst: 29 juni 2011 Zeker niet! Snap er ook geen snars van! Even a broken clock is right twice a day
Koert Geplaatst: 29 juni 2011 Auteur Geplaatst: 29 juni 2011 Maar weer on topic:Hoe is het met......?...........Dennislp? Zou er wat aan de hand zijn die jongen heeft al 11 uur en 24 minuten geen bericht gepost,...missen jullie hem ook zo? Even a broken clock is right twice a day
helena Geplaatst: 29 juni 2011 Geplaatst: 29 juni 2011 11 uur en 24 minuten Zit die jongen niet zo op z'n lip
Aanbevolen berichten