Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Jeeeeeee!!! mij eerste mannetje en vrouwtje vanmorgen aan dezelfde plant! en allemaal wespen/bijen erbij!

snap ook wel dat het niet nodig is en het zichzelf allemaal wel regelt, maar voor een eerst een tuin en hobby, na bijna anderhalf jaar in huis te hebben gezeten wegens ziekte ben ik erg blij met mijn tuintje en ook erg enthousiast over mijn eerste courgetjes . en omdat ze buiten berijk van elkaar stonden heb ik ze graag een handje geholpen, als alles straks een beetje begint te produceren zal de enthousiasme wel weer wat afnemen denk ik .

en aangezien ze op mijn terras staan wil ik ze ook 'mooi' houden en enigzins voorkomen dat ze afbreken of wat ook, we hebben ook vrij veel wind hier dus heb zowieso bij elke plant een stok erin gezet.

Maybe Slowpoke is pretty slow downstairs in the feet, but he's pretty fast upstairs in the cabeza.

Geplaatst:
De planten worden (daardoor?) steeds hoger... en gaan scheef hangen. Moet ik ze gaan steunen met stokken? Of hoe doen jullie dat?

Net als Koert laat ik de planten gewoon hun gang gaan en ondersteun niet. Dat heeft nog nooit problemen opgeleverd. Wel zet ik altijd nog een tweede generatie planten omdat de kwaliteit van een oude plant later in het seizoen steeds verder afneemt. Die nieuwe plantjes staan momenteel gereed in 10cm potjes en zijn nu zover dat ze uitgeplant kunnen worden.

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Geplaatst:

Toch heb ik nog best veel onbestoven (raar woord) vruchten aan de courgettes. Ondanks al de bloemen in de tuin (volgens mij zitten die zoembeesten liever in andere bloemen dan mijn courgettes)

Toch maar weer zelf courgette bevruchten.......

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...