Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

Hey allemaal!

Vanaf vannacht zal het hier zeer veel waaien met stevige windstoten.

Kan dit kwaad voor mijn aspergeloof? Ik heb de indruk dat deze bij een matige wind al redelijk ver "doorbuigt" aangezien ze op een open plek staan en dus veel wind vangen. Ik ben bang dat ze misschien zouden gaan breken... Is dit mogelijk? en indien wel, wat kan ik doen om dit te voorkomen?

Alvast bedankt!

Lowie

Geplaatst:

ik zou me daar geen zorgen over maken. Oogst je de asperges nog niet? Als ze zo doorbuigen vraag ik me af hoe diep ze staan, ik heb daar in ieder geval nooit last van.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
  • Auteur

Het is mn eerste jaar asperges dus nog geen oogst. En de klauwen zitten 25cm diep

Geplaatst:

Als je je erge zorgen maakt kan je er natuurlijk een stokje bijzetten met een touwtje erom heen

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ik zou me niet teveel zorgen maken, asperges zijn heel goed in het leveren van nieuwe scheuten......

Geplaatst:

Als het bij u maar zo lelijk gedaan heeft als hier dan staan ze nog fier rechtop.

Hopelijk valt er nog wat regen vandaag.

Tot nu toe maar drie mm.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:
  • Auteur

Ja hoor...

Heeft ferm gewaaid, maar de asperges hebben stand gehouden. Sterker plantje dan ik dus dacht .

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic