iwan500 Geplaatst: 9 juni 2017 Geplaatst: 9 juni 2017 het is deze week en de volgende week alleen maar regen en warm ook dus wat kan ik doen om de aardappels te beschermenin will niet een misoogst krijgen en dat alles verrot is ik dacht zelf paaltjes met een dakje er bij zetten maar je kan nergens zon dakje vindenen het is een dure oplossing weet iemand wat ik wel kan doen om ze te beschermen tegen regen en hoe?Of hoef ik uberhaubt niks tedoen tegen het regen Quote
Tikketim Geplaatst: 9 juni 2017 Geplaatst: 9 juni 2017 Ik zou helemaal niets doen. Het is nu ook niet dat er een zondvloed is ... Quote Hoe zie je het verschil tussen pastinaak en wortelpeterselie : https://tikketim.wordpress.com/
iwan500 Geplaatst: 9 juni 2017 Auteur Geplaatst: 9 juni 2017 ok maar ik had al 4 verrotte aardappels en de helft is niet opgekomen dus ik wil niet die kleine hoeveelheid die ik heb ook nog kwijtraken Quote
speets Geplaatst: 9 juni 2017 Geplaatst: 9 juni 2017 Geen paniek, zo'n vaart zal het waarschijnlijk niet lopen. Ik had ook een slechte opkomst, maar voorlopig ben ik blij dat ze eindelijk water krijgen. Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
iwan500 Geplaatst: 9 juni 2017 Auteur Geplaatst: 9 juni 2017 ik kijk net het weer 14 dagen en het ziet er al stukken beter uit blij dat ik geen geld hoef te verspillen Quote
svvoorden Geplaatst: 12 juni 2017 Geplaatst: 12 juni 2017 Die regen van vorige week is een zegen voor de tuin. De grond was inmiddels gortdroog. Ik denk dat je je pas zorgen moet gaan maken als het zo regent van vorig jaar. Als je nu al rotte aardappels had dan ligt dat niet aan het weer maar aan je grond o.i.d. De opkomst van mijn aardappelen was 100% dit jaar en staan een mooi bij. Groeten Sjaak Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.