Ciska Geplaatst: 11 oktober 2017 Auteur Geplaatst: 11 oktober 2017 Ik neem beide wel mee, mag je kiezen... Quote
Claudy Geplaatst: 11 oktober 2017 Geplaatst: 11 oktober 2017 Beste Ciska, IK heb wel interesse in:- de paarse framboos, als je die nog hebt- knoflook rose de lautrec en heb je die niet een anedre Wat heb ik te geef:- bol knoflook ruilen voor moradoknoflook?Kijk ander op mijn ruillijst, ga deze vandaag nog aanvullen groetjes Claudia Quote
Ciska Geplaatst: 11 oktober 2017 Auteur Geplaatst: 11 oktober 2017 Claudy....de knoflook staat niet meer op mijn te geef lijstje (al twee dagen niet meer) deze zijn allemaal vergeven...Ik heb nog wel een paarse framboos voor je... Quote
Ciska Geplaatst: 11 oktober 2017 Auteur Geplaatst: 11 oktober 2017 Ik sluit donderdagavond mijn lijstje, vrijdag ben ik vrij en ga alles klaarzetten en doe boodschappen voor de MTFD...en nogmaals alle knoflook controleren....tjeeemig de peeemig zal blij zijn daarvan verlost te zijn...die dingen schreeuwen om de grond in te gaan.....zowat letterlijk Dus verzoeken kunnen nog tot donderdag avond. Morgen moet ik werken dus reageer ik niet eerder op de berichten dan 16.00 uur....dus raak niet in paniek Quote
Ciska Geplaatst: 13 oktober 2017 Auteur Geplaatst: 13 oktober 2017 Het merendeel staat klaar, knoflook is weer nagekeken en morgen nog de laatste dingen inpakken....op naar zondag Wil iedereen even checken of de lijst klopt? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.