michelelouisa Posted September 16, 2017 Share Posted September 16, 2017 Hi Iedereen, Afgelopen zomer heb ik aardig wat moestuin planten geplant. Echter hebben mijn peperplanten het niet gehaald. Nou vroeg ik me af of het mogelijk is peper nu te zaaien aangezien ik ze binnen wil gaan houden. Is dit mogelijk? Daarnaast vroeg ik me af of er planten zijn die het juist goed doen als ze nu gezaaid worden buiten en/of binnen gehouden kunnen worden. Hopelijk kunnen jullie me wat inspiratie geven! Kan ik toch nog een beetje tuinieren in de winter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted September 16, 2017 Share Posted September 16, 2017 welkom hier je kunt nu wel pepers binnen zaaien maar ze moeten voldoende licht krijgen, zoek even verder hier op de site Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
speets Posted September 17, 2017 Share Posted September 17, 2017 Ook heel leuk voor 's winters: oesterzwammen Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts