advanbrunschot Geplaatst: 2 oktober 2017 Geplaatst: 2 oktober 2017 Eind augustus ben ik op vakantie gegaan, mijn preiplanten stonden er prima bij. Na het planten zag ik ze al goed groeien, de zelfgezaaide waren iets kleiner, maar ze zagen er gezond uit.Toen ik vorig weekend terug kwam, trof ik kapotgekloven restanten aan. Ik heb gezocht op ziektes van preiplanten, dat zijn er veel. Maar ik weet niet wat mijn preiplanten onder de leden hebben. Wie kan me dat vertellen, en wat ik kan doen om dit in de toekomst te vermijden? Quote
Patrijs Geplaatst: 2 oktober 2017 Geplaatst: 2 oktober 2017 Ik denk dat er meer zijn die de prei lekker vinden.Kijk even hier: search/gsearch_body.html?q=preimot Quote De moestuin van Patrijs
RobO Geplaatst: 3 oktober 2017 Geplaatst: 3 oktober 2017 preimot idd, wij doen hier alleen prei onder anti-insectengaas want we willen niet spuitenvoorheen gebruikten we spruzit, elke week Quote
Nat74 Geplaatst: 13 oktober 2017 Geplaatst: 13 oktober 2017 Dat probleem had ik ook steeds. En ik dacht ook aan een ziekte.. Goed te weten dat het met gaas simpel op te lossen is Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.