appelvrouw Geplaatst: 12 november 2017 Geplaatst: 12 november 2017 Sinterklaastijd en ik mag wat boeken vragen aan de goede Sint Nu wil ik wel graag een boek over voedsel drogen. Wie heeft er een en kan dat boek af- of aanraden?Merci.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
RobO Geplaatst: 17 november 2017 Geplaatst: 17 november 2017 ik heb een reader versie van Mary T Bell, kan ik een pdf van maken als je wilt Quote
appelvrouw Geplaatst: 18 november 2017 Auteur Geplaatst: 18 november 2017 Dat is mooi.. Enne readerversies zijn niet te delen? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Demier Geplaatst: 20 november 2017 Geplaatst: 20 november 2017 Volgens mij gaat dat ook niet via pb.Via mail zal het wel gaan.Mag ik deze ook?Bedankt alvast.Zie pm Gr Mat Quote
Jenneke Geplaatst: 27 november 2017 Geplaatst: 27 november 2017 Ik gebruik deze boeken heel veel, vooral deel 1:Claudia Kuyken en Jean Vanhoof, "Handboek voedsel drogen" enCaudia Kuyken, "Koken met gedroogd voedsel". In deel 1 vind je een praktische lijst van temperaturen, droogtijden en of je eerst moet blancheren of juist niet, en ook heel veel verrassende recepten (vond ik), zoals bijv. komkommerchips (erg lekker en iets wat ik nooit zelf bedacht zou hebben).Het boek van RobO heb ik ook van hem gekregen, ook erg leuk. Maar ik wil ook weleens gauw even iets opzoeken en dan vind ik een echt boek handiger. Quote
Nasuada Geplaatst: 27 november 2017 Geplaatst: 27 november 2017 (aangepast) Ik heb de papieren versie van Claudia kuyken deeln1 en 2 echt handig. @ Rob ik heb ook wel belangstelling in de e-book.Mocht je willen delen hou ik mij aanbevolen 30 november 2017 aangepast door Gast Quote https://www.deblijehoeve.nl/
appelvrouw Geplaatst: 27 november 2017 Auteur Geplaatst: 27 november 2017 Ok, dank meiden. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.