Jorieke123 Geplaatst: 17 maart 2018 Geplaatst: 17 maart 2018 Ik heb meegedaan met een 'Groundfunding' project van de Stoerderij. https://www.destoerderij.nl/aanmelden-groundfunding En dus heb ik nu een tegoed gekregen (gekocht...) om o.a. heerlijk ijs en boter bij ze te kopen. Na de zomer komen we daar in de buurt en gaan we er zelf langs, alleen al om die geweldige buffels te bekijken. Maar nou zou het wel leuk zijn als iemand daar in de buurt woont, die naar de MTFD komt, en die voor mij alvast wat lekkere zaken op wil halen daar. Zodat we in juni en juli ook al een bakje ijs kunnen eten in de tuin Er is al voor betaald dus, en ik geef ze dan van te voren door wat ik wil hebben zodat het hopelijk klaar staat als je het voor mij oppikt. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Nasuada Geplaatst: 17 maart 2018 Geplaatst: 17 maart 2018 Helaas woon ik niet in de buurt, maar wat een leuk project! Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Nat74 Geplaatst: 17 maart 2018 Geplaatst: 17 maart 2018 Ik rij twee keer in de week langs Son en Breugel. Ik kan het voor je meenemen Quote
Jorieke123 Geplaatst: 17 maart 2018 Auteur Geplaatst: 17 maart 2018 Dat zou tof zijn! Het zal dan gaan om een aantal emmertjes (500 ml per emmer) ijs en wat stukken boter, maar dat ijs moet dus wel even in een vriezer als je niet direct doorrijdt naar de MTFD vanaf daar Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 24 april 2018 Auteur Geplaatst: 24 april 2018 Heb je het ijs al op Nat74? Wij aten gisteravond wat van het vanille ijs, met rabarbermoes Lekkerlekker. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Nat74 Geplaatst: 24 april 2018 Geplaatst: 24 april 2018 Ik heb nog bijna een half emmertje staan. De famelse modder is erg lekker! Ik ben er zûnig mee Ik ga ook nog een keertje terug om wat ijs te halen en de buffels te zien. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 25 maart 2019 Auteur Geplaatst: 25 maart 2019 Zelfde vraag als vorig jaar....: kan/wil er iemand voor mij langs de Stoerderij? We zijn er een tijdje terug nog geweest, maar ze hebben sinds kort regelmatig mozzarella en die is echt geweldig lekker. Maar we wonen zo ver weg! Dus even heen en weer zit er niet in. Ook hebben ze worstenbroodjes, die ik ook graag zou willen. De worstenbroodjes zijn bevroren, dus als iemand voor mij wil halen dan moet diegene wel wat ruimte hebben in de vriezer. Om mijn broodjes (ik koop meteen een stapel dan ) even te bewaren. Of je moet op de ochtend van de MTFD daar langsrijden en meteen doorrijden natuurlijk. Dan heb je alleen een koelbox nodig. Ik ga zorgen dat mijn bestelling al klaar ligt, dat ie al betaald is, en meer van dat Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Anna3 Geplaatst: 28 maart 2019 Geplaatst: 28 maart 2019 Die mozzarella is echt heerlijk ja Wij waren er eind februari toevallig in de buurt en toen konden we nog net de laatste bolletjes meenemen. Meteen pizza gemaakt Mocht iemand langsgaan dan doe ik ook graag mee met de transportservice Quote
Nat74 Geplaatst: 7 april 2019 Geplaatst: 7 april 2019 Ik werk er helaas niet meer in de buurt... Ik red het dit keer niet om naar de MTFD te komen. Zo druk thuis met verbouwen en de tuin. Maar dat is ook leuk Quote
Jorieke123 Geplaatst: 10 april 2019 Auteur Geplaatst: 10 april 2019 Jammer dat je niet komt! En niet alleen om het ijs en kaas en worstenbroodjes hoor Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Nat74 Geplaatst: 13 april 2019 Geplaatst: 13 april 2019 Jammer dat je niet komt! En niet alleen om het ijs en kaas en worstenbroodjes hoor Ik verwacht met de najaarseditie wel te kunnen gaan Mocht je tegen die tijd nog wat nodig hebben van de Stoeterij dan laat het me maar weten Quote
Jorieke123 Geplaatst: 13 april 2019 Auteur Geplaatst: 13 april 2019 Deze keer heeft Angela het geregeld! Ik wil vast dit najaar weer heel wat lekkers van die Stoere waterbuffels! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Nat74 Geplaatst: 14 april 2019 Geplaatst: 14 april 2019 Het kan zijn dat ik toch nog langskom.Mijn vriend vond dat ik gewoon maar moest gaan die regelt het thuis verder Quote
Jorieke123 Geplaatst: 14 april 2019 Auteur Geplaatst: 14 april 2019 Kijk! Word je zo de deur uit gewerkt Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.