henkg Posted July 18, 2018 Share Posted July 18, 2018 Ik heb begin maart een aantal stekken gemaakt die nu prima aangeslagen zijn: scheut(en) zijn minstens 30 cm lang, en ze zien er heel gezond uit.De stekken staan in 6 L potten. Voor druivenstekken op blote wortel wordt geadviseerd om die in april uit te planten. Die van mij staan in pot. Kan ik die nu of over een paar weken uitplanten in de volle grond? Quote 2023_teeltlijst (.xlsx) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted July 18, 2018 Share Posted July 18, 2018 Ik zou denk ik wachten ( warmte, volle zon ) tot ergens eind augustus, begin september. Niet mesten. Ga je nu 3 weken op vakantie en kun je de potten geen water geven, dan nu maar wel. Of de potten aan de buurman geven een paar weken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fruittuin17 Posted July 19, 2018 Share Posted July 19, 2018 Idd niet uitplanten dan drogen ze dood. Gewoon in pot houden en elke dag water geven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts