Ga naar inhoud

Kaasseizoen voor de deur: wie heeft stremsel / zuursel etc nodig?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste allemaal,

Ik ga wat bestellen bij Leven van het land, uiterlijk maandag.

En wel: een potje stremsel en wat zuurselpoeder.

Als iemand anders ook nog wat nodig heeft van hem, laat het me dan weten, dan bestel ik ook voor jou, en kunnen we de verzendkosten delen.

Scheelt toch weer!

Groetjes maar

wees bevriend met kleine dingen

Geplaatst:

Hmja. Maar ik ga weer terug naar het gewone stremsel. Vega stremsel stremt perfect overigens hoor, ik vond het bij een Turkse winkel hier in de buurt. Maar heb een aantal kazen met een wat ander smaakje dat me niet zo bevalt, en ik verdenk het stremsel een beetje.

Ik noteer je iig voor

Stremsel (kleinste maat?)

Ferment / zuursel

wees bevriend met kleine dingen

Geplaatst:

Ik zou graag de melkkefir voor mijn cocosmelk willen, kreeg er heerlijke karnemelk van. Ik heb vegan stremsel vloeibaar en poeder in huis van LvhL maar nog niet gebruikt. Zijn er goede videos of tips om kaas te maken, heb nog niet eerder met stremsel gewerkt.

Geplaatst:

Val in herhaling

@Mikki kwam je naar de Moestuinforum dag? Aangezien je daar niet staat aangemeld.

Dat lukt me helaas niet, heb een reünie. Ik snap nu de bedoeling. Laat mijn bestelling maar, bestel ik zelf.

You can bury a lot of troubles by digging in the dirt

Geplaatst:

Heb me afgemeld van het topic zag niet dat het voor deze dag was.

Val in herhaling

@Mikki kwam je naar de Moestuinforum dag? Aangezien je daar niet staat aangemeld.

Dat lukt me helaas niet, heb een reünie. Ik snap nu de bedoeling. Laat mijn bestelling maar, bestel ik zelf.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...