Vlietzicht Geplaatst: 1 september 2023 Geplaatst: 1 september 2023 @jasmin had wel je bericht gelezen en ook (met succes) al gebruikt, maar zie nu dat ik niet meer had gereageerd. Alsnog bedankt. 1 Quote Voor mij gaat het spelletje van moestuinen niet om de 'knikkers', maar bij winst wordt het wel smullen 😋😉 Moestuinseizoen op Vlietzicht
CJodokus Geplaatst: 19 september 2024 Geplaatst: 19 september 2024 Hoi Merel! Oud topic, maar ik ben nieuw hier en ik ben aan het teruglezen wat hier al over Bokashi is geschreven. Ik weet niet of je nog actief bent op dit forum, maar ik vroeg me af of je nog Bokashi bent gaan gebruiken en of je dan ook je eigen starter maakt. Ik zag op Gardeners World een stukje over een man die op een Japanse manier tuinierde en die ook Bokashi maakte met zelfgemaakte ferment, LAB heette dat. Groetjes van een fervente gebruiker van effectieve micro-organismen, waaronder Bokashi 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.