maximvd Geplaatst: 2 maart 2019 Geplaatst: 2 maart 2019 Onze muntplant krijgt een hele boel nieuwe scheuten na de winter maar op de steeltjes zijn allemaal bolletjes verschenen.Is deze plant nog te redden, toe aan vervanging of is het een probleem met de omgeving van de plant? Quote
Erny Geplaatst: 2 maart 2019 Geplaatst: 2 maart 2019 Buiten zetten, dan eten de vijanden van die luizen ze wel op. Quote
maximvd Geplaatst: 3 maart 2019 Auteur Geplaatst: 3 maart 2019 Bedankt voor uw antwoord, de plaat staat altijd buiten dus hopelijk gaat het vanzelf over. Quote
Erny Geplaatst: 3 maart 2019 Geplaatst: 3 maart 2019 Munt is redelijk onverwoestbaar dus zou me niet te veel zorgen maken. Quote
maximvd Geplaatst: 3 maart 2019 Auteur Geplaatst: 3 maart 2019 Bedankt voor uw hulp, we hopen inderdaad ook dat de plant er door komt. Quote
RockyRambo Geplaatst: 5 april 2019 Geplaatst: 5 april 2019 Is de plant hersteld? Nog iets anders gedaan of alleen buiten gezet? Quote De kracht van een druppelaar
maximvd Geplaatst: 8 april 2019 Auteur Geplaatst: 8 april 2019 De plant stond reeds buiten maar we hebben de beschadigde takjes verwijderd en zullen nu zien hoe het gaat met de nieuwe scheutjes. Quote
Flup Geplaatst: 9 april 2019 Geplaatst: 9 april 2019 Ik denk dat het roest is, vanwege de gelige kleur. Bij munt totaal geen probleem, dat woekert en is niet zo eenvoudig kapot te krijgen. Daarom altijd in potten buiten zetten en niet in de volle grond. Ik heb dat niet gedaan, koppig als ik was, en nu heb ik de munt toch maar uitgegraven. De wortels die zijn blijven zitten, vormen weer nieuwe planten, maar dat zien we tegen die tijd wel. Een beetje munt mag nog wel. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.